Alla inlägg under juni 2013

Av Thea Alexandersson - 30 juni 2013 10:02

Hej bloggen nu har jag vaknat och i dag så ska jag till Felicia och jag kommer blogga sjukt mycket så ni kommer nog merka att jag kommer ha kul men puss puss<333

Av Thea Alexandersson - 29 juni 2013 22:46

God natt bloggen nu ska jag sova och i morgon ska jag till Felicia och vi kommer å ha så kul. Jag kommer kanske stanna där tills tisdag men annars blir det söndag till måndag så ses bloggen god natt

Av Thea Alexandersson - 29 juni 2013 20:33

Fortsättning. Jag bara älskar den hästen jag valde hon är ett jätte fint sto. Och när vi skulle sadla och tränsa så var jag klar på ett kik. Alla hade fastnat i vad dom skulle göra så jag fick hjälpa dom och jag var duktigast av alla. Men bara efter ett litet tag så blev jag retad av alla dom andra till och med min bästa ven. Det var för jag var duktigas av alla andra. Jag fattar inte att min bästa ven har retat mig hon är ju min bästa ven. Fortsättning följer.

Av Thea Alexandersson - 29 juni 2013 18:45

Hej jag har varit på happy Prise och köpt saker och lite på nordby

Av Thea Alexandersson - 29 juni 2013 13:39

Fortsättning. Jag och min kompis springer till ridläraren. När vi kommer dit så delar hon upp oss i grupper det måste vara tre grupper berättar hon. En grupp till dressyr och en grupp till hoppning och en till turtidning. Och alla får göra alt i hopp berättar hon. Jag och min bästa kompis blev i samma grupp som tur va och vi skulle börja med å hoppa och alla får varsin häst som ni ska rida på och alla hästarna kan allting så ni får välja.jag och min bästa kompis väljer två hästar som är bästa häst kompisar. Fortsättning följer

Av Thea Alexandersson - 29 juni 2013 12:13

Tja! Nu har jag sminkat mig så vet ni det jag älskar å blogga som ni kanske har märkt. Jag älskar det. Jag kan till och med åfra mig skev för å blogga. Så nu är det dags att fisa mig! Och kom i håg smink ska inte synas!

Av Thea Alexandersson - 29 juni 2013 11:52

Nu ska jag ge er ett grymt tips å få Grymma lockar i din lugg så nu börjar vi!
1. Du måste borsta luggen
2. Blöta ner luggen
3. Borsta håret i gen och hör sen en fläta
4. Sett fast en hår snodd i slutet av flätan
5. Vänta tills det har torkat eller sov med den
6. Ta utt hår snodden och borsta håret
7. Grymma lockar

Av Thea Alexandersson - 29 juni 2013 11:40

Hej! Nu ska jag göra mina juni favoriter så nu ska ni få se.

Bas produkter

Läpp produkter

Ögon produkter

Paletter

Vaseline

Borstar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards