Alla inlägg under oktober 2013

Av Thea Alexandersson - 30 oktober 2013 19:23

Hej bloggen jag ska kanske startats en ny blogg som ska heta tessbeuty i stället. Jag ville bara ha en ny blogg som heter de. Men hej då??

Av Thea Alexandersson - 29 oktober 2013 21:49

Hej bloggen! I dag så fyller jag år! ?Jag fyller 10 år? och i morgon eller sen så kommer det en video med mina födelse dags presenter? men det var de jag ville säga hej då??

Av Thea Alexandersson - 27 oktober 2013 22:38

Fortsättning. Jag sadla min häst och red i väg i mörkret. Jag visste inte vad klockan va men jag tror att den är 23.00 eller 23.30 Jag letar och letar men jag hittar dom inte. Just när jag tänker rida till baka så hör jag ett stönande.


Eller inte ett utan flera. Jag följer efter ljudet av stönande folk. Och när jag hörde att det var inte så långt kvar så såg jag någons hand hänga vid en klippa ett stup. Ånej! Jag måste hjälpa den som hänger där!


När jag kom fram dit så såg jag att det var min bästa kompis! Jag Mose skyns mig inan hon faller! Jag såg att hon inte orka att hålla sig kvar där länge till! Fortsättning följer.

Av Thea Alexandersson - 27 oktober 2013 22:23

Här var skorna jag glömde i Haul videon men nu får ni se dom så titta noga nu!!!

Av Thea Alexandersson - 14 oktober 2013 18:14

Fortsättning. Jag satt där helt skev och tänkte att de kommer till backa i morgon men om dem inte gör det så tar jag och letar reda på de.


Timmarna gick och jag Hade ingen å prata med jag tyckte att de skulle komma till backa nu men jag var veligt trött så jag gick och la mig.


Sen var det nästa dag och jag gjorde lektionerna själv. Men jag ville gärna att de skulle komma nu och att de skulle komma på tävlingen som var hemlig men jag visste om det.


Nu var det lunch och i fall de inte kommer på sista passet så sticker jag och letar efter dem. Timmarna gick och på sistas passet va de inte på heller. Nej nu börjar jag vi orolig sa jag tyst för mig själv. Jag ska ta och leta rät på dem. Fortsättning följer.

Av Thea Alexandersson - 14 oktober 2013 18:03

Hej bloggen det här är säkert första hången jag säger att jag har en pv "pojk vän" snarare sagt och han är den bästa sim fins jag vill inte nämna något namn eller bild en men han är bäst.


Han gav mig ett skit snyggt skal som jag gillar skit myket?? Det kommer en bild?


Men han är en skit bra pv och är söt som attan men det var det hej då.

Av Thea Alexandersson - 14 oktober 2013 07:05

Tja! Har bara lust till å skriva lite så jag ska berätta vad jag har för mål på min blogg och mitt liv! Men nu kör jag så jag inte babblar för mycket!


Mitt mål för bloggen är att jag ska bli känd och komma långt med det så att det är någon vits med att blogga liksom ja! Men jag vill i jalla fall komma långt med min blogg som"Nellie bertsson" och"Misslisebell"
Och jag vill lyckas


Mitt liv är väll ganska bra jag får träna mycket och får hjälp med min rygg. I fall ni undrar så har jag "skolios" jag vet inte riktigt hur man stavar det. Men jag säger det på ett ångkokats sett "Sne rygg" så det var ängklare.


Och förutom att jag har "Sne rygg" så
är jag "Glutenintolerant" lättare sagt "tål inte mjöl" altså vanlig mjöl som ni andra kan äta fast det kan va någon som läser min blogg som är som jag att han/hon inte tål mjöl.


Och så tål jag inte mjölk jag är "laktosintolerant" också som jag sa så kan det finas någon nerbär jag som är "laktosintolerant" som jag.


Och i fall om ni undrar vrf (varför) jag tar med en bild i varje inlägg så är det för att det ska piffa till lite i inlägget asså "göra det fint" i fall jag ska vara lite mer tydligare.


Men det här var lite om mig och hur jag ville börja blogga men då ses vi
Hej då??

Av Thea Alexandersson - 13 oktober 2013 21:06

Fortsättning. Men en dag så pratar dom med mig och jag bara tänkte att de kommer bara säga elaka saker till mig? men det gorde de inte se bara sa hej och sen gick de i väg men efter ett litet tag så stana de och sa att de ville att jag skulle komma till vårar rum klockan 17.00 altså efter sista paset. Och sen gick de till stalet för å sadla och tränsa hästarna. Och jag gick dör å göra mitt. Och sen på sista paset så skulle vi hoppa typp 1 m för vi va avancerade ryttare. Men sen efter sista paset så sadlade och tränsa vi av hästarna och sen efter det så var klockan 17.00 och då så skulle jag gå till vårat rum. Och där satt alla som va med i min grupp och vänta på mig och när jag va där så sa dom:
Dom: sitt ner
Och sen sa dem att de skulle utt på en hemlig rid tur mitt i natten och bada.
Så henger du på???

Jag: Nej!!! Det är livs farlig att rida utt mitt i natten?

Dom: jaja som du vill men du märker att vi kommer till baka eller inte.


Och sen gick dom. Fortsättning.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards