Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Thea Alexandersson - 13 oktober 2013 21:06

Fortsättning. Men en dag så pratar dom med mig och jag bara tänkte att de kommer bara säga elaka saker till mig? men det gorde de inte se bara sa hej och sen gick de i väg men efter ett litet tag så stana de och sa att de ville att jag skulle komma till vårar rum klockan 17.00 altså efter sista paset. Och sen gick de till stalet för å sadla och tränsa hästarna. Och jag gick dör å göra mitt. Och sen på sista paset så skulle vi hoppa typp 1 m för vi va avancerade ryttare. Men sen efter sista paset så sadlade och tränsa vi av hästarna och sen efter det så var klockan 17.00 och då så skulle jag gå till vårat rum. Och där satt alla som va med i min grupp och vänta på mig och när jag va där så sa dom:
Dom: sitt ner
Och sen sa dem att de skulle utt på en hemlig rid tur mitt i natten och bada.
Så henger du på???

Jag: Nej!!! Det är livs farlig att rida utt mitt i natten?

Dom: jaja som du vill men du märker att vi kommer till baka eller inte.


Och sen gick dom. Fortsättning.

Av Thea Alexandersson - 13 oktober 2013 09:06

Hej bloggen jag vet att jag inte har bloggat så mycket men jag ska försöka och det beror på att jag har inte årk och att jag inte har tid men det är därför jag inte har bloggat så mycket. Och i dag så ska jag tillmun bästa ven Felicia? och så har jag målat naglarna ? men det var det hej då??

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards