Direktlänk till inlägg 14 oktober 2013

Blogg

Av Thea Alexandersson - 14 oktober 2013 07:05

Tja! Har bara lust till å skriva lite så jag ska berätta vad jag har för mål på min blogg och mitt liv! Men nu kör jag så jag inte babblar för mycket!


Mitt mål för bloggen är att jag ska bli känd och komma långt med det så att det är någon vits med att blogga liksom ja! Men jag vill i jalla fall komma långt med min blogg som"Nellie bertsson" och"Misslisebell"
Och jag vill lyckas


Mitt liv är väll ganska bra jag får träna mycket och får hjälp med min rygg. I fall ni undrar så har jag "skolios" jag vet inte riktigt hur man stavar det. Men jag säger det på ett ångkokats sett "Sne rygg" så det var ängklare.


Och förutom att jag har "Sne rygg" så
är jag "Glutenintolerant" lättare sagt "tål inte mjöl" altså vanlig mjöl som ni andra kan äta fast det kan va någon som läser min blogg som är som jag att han/hon inte tål mjöl.


Och så tål jag inte mjölk jag är "laktosintolerant" också som jag sa så kan det finas någon nerbär jag som är "laktosintolerant" som jag.


Och i fall om ni undrar vrf (varför) jag tar med en bild i varje inlägg så är det för att det ska piffa till lite i inlägget asså "göra det fint" i fall jag ska vara lite mer tydligare.


Men det här var lite om mig och hur jag ville börja blogga men då ses vi
Hej då??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thea Alexandersson - 26 mars 2014 14:09

Tjenare! Nu sitter jag i bussen på väg hem från skolan! Gör tråkigt???????? [Bild] ...

Av Thea Alexandersson - 24 mars 2014 22:08


Natti natti!

Av Thea Alexandersson - 24 mars 2014 20:13


Asså yolo you only live once. Skriv vad jag ska skriva! Har ni Tweeter så heter jag @nickicat_Thea! ...

Av Thea Alexandersson - 1 mars 2014 21:23


Asså är det bara jag som tycker att mello var skit dåligt i år! Alla låtar handla om samma dom bästa var ju efter solsken med panetoz, alsakar, Yohio, love triger med jem och all we are med stateofdrama! Asså skriv i kommentarerna om ni håller med!...

Av Thea Alexandersson - 16 februari 2014 16:34


Hello! Kan ni skriva bågot dom jag kan gör ett inlägg om! Jag har inget att skriva om. Så pelace! Bye bye! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards